O mnie

Moje zdjęcie
If I can stop one heart from breaking, I shall not live in vain; *** I still find each day too short for all the thoughts I want to think, all the walks I want to take, all the books I want to read, and all the friends I want to see. ******** 22eagless@gmail.com ********

czwartek, 22 września 2016

To dla mnie eliksir życia


Photo: John Haag John Haag

Papierówki

Rosną w ogrodzie dwa drzewa,
o których napisać chciałem.
Czasami ptak w nich zaśpiewa.
Nie raz taki śpiew słyszałem.

Lecz przede wszystkim te drzewa
rodzą mi smaczne owoce.
Wtedy me serce w głos śpiewa
calutkie dni, oraz noce.

Gdy już te jabłka dojrzeją
nie wydam ani złotówki,
Me oczy do nich się śmieją,
bo swoje mam papierówki.

I chociaż mają tę wadę,
że owoc jest co dwa lata.
To robię z nich marmoladę.
Tak będzie do końca świata.

A sok z tego jabłuszka
z dodatkiem kolorowym.
Nie myślę w tej chwili o gruszkach,
lecz smacznym soku marchwiowym.

To dla mnie eliksir życia,
który wypijam z radością.
Te drzewa go dają do picia,
więc patrzę na nie z miłością.

I chociaż ktoś wyciąć chciałby
w nocy te drzewa skrycie.
I tak rady nie dałby,
bo oddał bym za nie swe życie.

(autor: S-S)

------------
Dla przypomnienia:
Liście jabłoni - nie zmarnujmy ich