O mnie

Moje zdjęcie
If I can stop one heart from breaking, I shall not live in vain; *** I still find each day too short for all the thoughts I want to think, all the walks I want to take, all the books I want to read, and all the friends I want to see. ******** 22eagless@gmail.com ********

sobota, 15 marca 2014

Wiosno kiedy w końcu przyjdziesz?

 
 
W tym roku zima sobie upodobała USA i  jak widać nie ma ochoty wyprowadzić się.  
 
 Widok z mojego okna z przed dwóch dni. 
 
z przed pięciu dni
 

W Polsce już dawno cieplutko, wiosna przyszła wcześnie, działkowicze już pracują, niektórzy opalają się na balkonach.
A ja tak lubię wiosnę.... wiosno, kiedy w końcu przyjdziesz?

Ktoś bardzo miły napisał wierszem petycję do zimy. Mam nadzieję, że zima ustąpi.

Czemu zimo męczysz Krysię,
i nie pójdziesz sobie już.
Znudziłaś już dawno mi się
U mnie wiosna już tuż, tuż.


Przeniosłaś się hen za morze,
i zamęczasz biednych ludzi.
Przecież właśnie o tej porze
To już wiosna się obudzi.


Lecz ty jesteś wciąż uparta
Każdy w czapę jest ubrany
Mija marca trzecia kwarta
A Ty dalej mrozisz Stany.


Wiec już nie mroź, odejdź sobie,
Wynieś się na Antarktydę.
I szerokiej drogi tobie
życzę. I ja sobie idę.


(autor S.)